Manuscript

Alexandr Malusek Alexandr.Malusek at imv.liu.se
Wed May 5 15:27:22 CEST 2004

Zdenek Wagner <wagner at cesnet.cz> writes:

> "Radkovani 1" je vyraz strojopisny, nikoliv typograficky.

Rozumim, nicmene chtel jsem splnit pozadavek organizatoru konference

<cite>
Manuscripts must be typewritten and double line spaced.
</end>

ktery jsem obdrzel v papirove forme.  Jednalo se o instrukce pro autory
z prosince 2002.  V soucasne dobe uz ma casopis instrukce jine, vyse
uvedeny pozadavek tam neni
(http://www3.oup.co.uk/jnls/list/rpd/instauth/instructions.html).

> Mohu se zeptat, jak v LaTeXu implementujete "radkovani 2"?

Napred jsem pouzil

\renewcommand{\baselinestretch}{2}

a pak jsem presel na

\usepackage{setspace}
\doublespacing

> Nektere casopisy chteji vse tak, jak to ma byt tisteno, nekde chteji text
> zvlast, obrazky zvlast a popisky take zvlast. V instrukcich pro autory by
> mel byt navod na pripravu tabulek a obrazku. Pokud tam neni, udelejte to
> podle sve uvahy.

Jasne.  Zmateni prameni z toho, ze organizatori konference neposkytli
dostatek informaci, a tak jsem se snazil pouzit podobny format, jako
meli ostatni.  Ti ale pouzivali MS-Word.

Radiation Protection Dosimetry (ve kterem bude sbornik konference
publikovan) se k veci vyjadril nasledovne:

<cite>
We are in the process of generating style files for those who wish to submit
in Latex but unfortunately these are not yet available. I can confirm that
we will ensure that your manuscript conforms to journal style as part of our
production process and we are happy to receive your manuscript in the form
in which you wish to supply it.
</cite>

S pozdravem,
Alexandr Malusek