sjednoceni cislovani obrazku \mycaption a \piccaption

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Tue May 4 10:48:18 CEST 2004

Tonar Zbyněk napsal(a):

>Dobry den,
>resim tento problem: v dokumentu (skripta) mam vlozene obrazky dvema zpusoby:
>
>1. Obrazky neobtekane textem:
>\newcounter{FMRIBfigcount}
>\newcommand{\mycaption}[1]{\\ {\large  \bfseries{Figure
>\arabic{FMRIBfigcount}:} #1}}
>
>\newenvironment{myfigure}{\refstepcounter{FMRIBfigcount}\begin{center}}{\end{center}}
>
>\begin{minipage}{0.4\linewidth}
>    \begin{myfigure}\includegraphics[width=1\linewidth]{4.eps}
>        \mycaption{Popisek} \label{fig4}
>    \end{myfigure}
>\end{minipage}

> [...]
\piccaption pouziva stejny citac jako jako okoli figure,  takze zruste to

\newcounter{FMRIBfigcount}

a upravte:

\newcommand{\mycaption}[1]{\\ {\large  \bfseries{Figure
\arabic{figure}:} #1}}

Take jsem picins.sty dlouho pouzival, ale bohuzel je stare a ma obcas
dost problemy
(napr. pri pouziti v okolich typu enumerate nevrati puvodni sirku
stranky a pod.)
Presel jsem na wrapfig.sty, ten je neustale autorem udrzovan.

Zdravi
                    Jaromir Kuben