Jak udelat poznamky pod carou "krasne"?

Matous Jan Fialka fialka.tex at seznam.cz
Mon May 3 19:37:26 CEST 2004

On 02/05/04 22:46 +0200 or thereabouts, Ondrej Koala Vacha wrote:
> Dole myslite jako mezi poslednim radkem poznamky a dolnim okrajem zrcadla
> sazby? Tam zadna mezera nema byt, pokud nemate zapnute \raggedbottom, coz
> snad pri pevnem rejstriku nemate. Jinak tam zadna mezera nemuze byt,
> \skip\footins je mezera mezi textem a poznamkami.
> Jde-li o plain, pak \makefootline se stara o jedine, a to o usazeni
> \footline, tedy radku _pod_ dolnim okrajem zrcadla sazby. Poznamky vsak
> jsou (obvykle) _v_ zrcadle a s \makefootline nemaji co spolecneho. Usazeni
> poznamek je zalezitosti insertu.

Slaaava! :) Tak uz mi to licuje, dal jsem si konecne 1 + 1 dohromady a
ejhle: "Vono to funguje". :) Diky moc za pomoc!

Mejte se krasne,

s uctou,

--
Matou\v{s} Jan Fialka aka Variable computing Prague
Private E-Mail:         matous_jan.fialka at seznam.cz
Home Page:     http://burdazd.sh.cvut.cz/~socrates/
Linux User Number: 308523 Peace, TeX and GNU/Linux!