Jak udelat poznamky pod carou "krasne"?

Matous Jan Fialka fialka.tex at seznam.cz
Sun May 2 23:46:23 CEST 2004

On 02/05/04 22:57 +0200 or thereabouts, Ondrej Koala Vacha wrote:
> On Sun, 2 May 2004, Matous Jan Fialka wrote:
> Vypada to na nastavenou \widowpenalty a \raggedbottom.
> Zruste oboji a uvidite. Ale prave parchnti jsou pri sazbe na rejstrik
> problemem, ktery ji dela obtiznejsi.

Tak problem bude asi jinde, samozrejme spatruji rozdil pri vypnutem
\raggedbottom a povolenych parchantech, ale nezadouci mezera navic pod
poznamkami se mi na nekterych stranach dela dal :( Takze nevim...

Nejaky dalsi napad? Popr. mohu zaslat cela makra (neni toho moc, a veci
kterych se tyka tento thread je jeste min) na soukromou adresu, kdybyste se
na to chtel mrknout, pokud mi na moji soukromou adresu Vasi soukromou adresu
zaposlete (nebojte se, nejsem sp at mer).

S uctou,

--
Matou\v{s} Jan Fialka aka Variable computing Prague
Private E-Mail:         matous_jan.fialka at seznam.cz
Home Page:     http://burdazd.sh.cvut.cz/~socrates/
Linux User Number: 308523 Peace, TeX and GNU/Linux!