Manuscript

Josef Polách josef at polach.org
Sun May 2 19:48:09 CEST 2004

Dne so 1. května 2004 19:47 Alexandr Malusek napsal(a):
> Udrzovani obou verzi je neprakticke, a proto se ptam: Existuje nejaky
> styl nebo filtr, ktery by umel generovat oba vystupy?

Delam to tak, ze si vytvorim dva soubory definic a podle toho, jaky chci
vystup, inputnu si ten patricny (mam je tam oba, staci jeden zakomentovat).

Mozna by to slo i elegantneji, mne to takhle staci.

Pohoda, hezky den

Josef

--
Josef Polách, http://www.polach.org

OT: Ucite (se) anglictinu, znate nejake ucebnice? Muzete svym nazorem pomoci
vybrat ucebnice ucitelkam jedne zakladni skoly, vyplnite-li pruzkum na
http:www.polach.org/ucebnice.php -- Dekuji za pripadnou pomoc. Josef