Prehodene hlasky pri pouziti balika listings

Viktor Daniel daniel at intrak.sk
Thu May 6 08:57:27 CEST 2004

Zdravim!

Pri pouziti balicka listings pre vypis zdrojovych textov dochadza k
zamene poradia hlasok v slovach obsahujucich diakritiku tak, ze na
zaciatku slova su hlasky s diakritikou a za nimi vsetky ostatne hlasky
slova. V dokumente je pouzity  balicek slovak, preklad pomocou
pdfcslatexu. Skusal som rozne verzie balicka listings, bez vysledku.
Nevedeli by ste mi poradit?

			S pozdravom, Viktor Daniel.

Viktor Daniel <daniel at intrak.tuke.sk>
Studentska komora Akademickeho Senatu FEI TU v Kosiciach, clen
Studentska rada pre rozvoj informatiazacie TU v Kosiciach, clen
Studentska rada na Jedlikovej 9 v Kosiciach, clen
Prechodny pobyt: Jedlikova 9, 040 11 Kosice, A212b

Prosím neposielajte mi prílohy v proprietárnych formátoch.(.doc,.xls,...)
Prečítajte si viac na http://www.gnu.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html