Shanim informace k problematice orezovych apod. znacek?

Matous Jan Fialka fialka.tex at seznam.cz
Tue May 4 20:05:13 CEST 2004

Ahoj Vam vsem,

kde se na webu docist o $SUBJ? Nejde mi jen o obecny popis, ale tez o
ukazky, jak to ma vypadat, a samosebou popr. take funkcni makra, ktera lze
snadno implementovat do vlastnich maker. Neco jsem nalezl na CTANu, ale
nejak se mi to nepodarilo zaclenit do mych maker (ujizdi to vsemi smery).
Vim, ze je ta problematika dost slozita, ale presto, jestli existuje nejaky
dobry zdroj dat a informaci, popr. i ta makra, byl bych opravdu rad... :)

Dekuji,

s uctou,

--
Matou\v{s} Jan Fialka aka Variable computing Prague
Private E-Mail:         matous_jan.fialka at seznam.cz
Home Page:     http://burdazd.sh.cvut.cz/~socrates/
Linux User Number: 308523 Peace, TeX and GNU/Linux!