Vektorova grafika pre Texistov

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Thu Mar 25 11:28:11 CET 2004

On Thu, 25 Mar 2004, Peter Gasparovic wrote:

> Tiez by som rad uvital nejaky demonstracny obrazok, kde by bolo vidiet
> diakritiku, matematiku - proste veci ktore treba skoro vzdy, a zaroven
> veci ktore "konkurencie" nedokaze.

Uz pracujem na tom, chcel by som tak 100-200 obrazkov (do 2MB). Diakritika
a matematika boli hlavne priciny (fonty samozrejme - vlastne sam TeX), ze
som si na ten balik naprogramoval TeXovu podporu niekedy v roku 1994, ked
som o Metaposte ani nevedel(bez zdrojovych kodov systemu). PostScript som
pridal (a stale pridavam) od roku 1999.

V prvom rade mi ide a islo o propagaciu TeXu: aha chlapci toto som dokazal
s TeXom. Aj ked nikto sa nepusti dotoho, bude sa vediet, ze aj vo FORTRANe
sa daju robit TeXovske veci.

> A samozrejme - ako vyzera zdrojak k takemu obrazku.

OK. Obrazky pomenujem tak, ako subory - aby bolo jasne, ktoremu obrazku
ktory subor patri.

Zdravi
Ladislav Bitto