Nefungujici makro na redefinici kapitalek...

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Mon Mar 22 09:54:51 CET 2004

On Sat, 20 Mar 2004, Matous Jan Fialka wrote:

> Ahoj vsem vespolek,
>
> napsal jsem si nasledujici makra, ale nefunguji a netusim proc...
> Mohl by mi nekdo prosim poradit? Makra maji zpusobit, ze se vsechny
> kapitalky v textu zobrazi cervene...
>
> % --- cut test.tex ---
> % nejprve zaktivnim anglicke kapitalky (u ceskych jsem to zatim nezkousel)
> \newcount\cnt\cnt=`\A
> \loop
>    \catcode\cnt=13 \ifnum\cnt<`\Z \advance\cnt1
> \repeat

Ja bych tu smycku psal takto:
\cnt=0
\loop
  \ifcat\cnt=11 % je to pismeno
    \ifnum\uccode\cnt=\cnt % je to uppercase
        % sem prijdou definice
    \fi
  \fi
  \ifnum\cnt<255 \advance\cnt1
\repeat

Bohuzel to neosetri Ch jako jedno pismeno. Musela by se dodatecne zmenit
definice pro C a pomoci \futurelet otestovat nasledujici token.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz