Nefungujici makro na redefinici kapitalek...

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Sun Mar 21 19:30:02 CET 2004

On Sun, Mar 21, 2004 at 03:58:24PM +0100, Matous Jan Fialka wrote:

> to ale pak dostanu, pokud \cnt=32, neco jako treba (placnu) \char32, ale ja
> potrebuji ten znak jako takovy, konstrukci \char32 mi nasledujici makro
> \defactive nesezere :(

To jsem psal, ze \defu to vecpat neumim...

Ale prepsat to tim zpusobem, ze udelate

\zcervenej{ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ}

prizemz \zcervenej udela cyklus pres ty znaky v argumentu,
by nemel byt problem. Krome toho bych to, ze velka pismena
tvori v ASCII souvisly interval, povazoval vicemene za shodu
okolnosti, takze obecne bude toto reseni stejne uzitecnejsi.

Yeti

--
Do not use tab characters. Their effect is not predictable.