ps2pdf problem se slitkami

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Wed Mar 17 11:51:45 CET 2004

On Wed, 17 Mar 2004, Martin Sveda wrote:

>     Dobry den.
> Dival jsem se i do vysledneho PS souboru a v nem
> take slitky nejsou...

Kdyz to neni ani v PS,je nutno patrat, proc nejsou tam. Bud je vadny font,
nebo je vadna metrika. Podivejte se do logu z TeXu, jestli tam nejsou
vytisknout tabulku task, jak to vidi TeX. Mohu take nekde ve svem pocitaci
najit PS makro, ktere vytiskne tabulku vsech znaku fontu (vcetne tech,
ktere nemaji pridelen kod) bez spoluprace TeXu. Pak se da zjistit, zda je
chyba ve fontu, nebo zda TeX na zaklade zmrsene metriky posila spatne
informace.

BTW: Kdysi se mi dely podivne veci u bitmapovych fontu. Pak se ukazalo, ze
se z nejakeho duvodu vygenerovaly spatne. Stacilo smazat PK a pustit znovu
DVI ovladac.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz