Kpathsea a adresarove struktury

Kornel Csach kciii at host.sk
Tue Mar 16 14:39:09 CET 2004

Dobry den.

Kpathsea, je dost rozumny nastroj a umoznuje aj to co pozadujete Vy.
Problemom bude pravdepodobne ze Ste rozsirili premennu TXMFMAIN a dalej
v konfiguracnom subore Ste nic nemenili. Teda bez toho aby Ste
specifikovali co ste kam napisali Vam asi nikto neporadi.

,,Nicmene, proc nutit administratory, aby neco
delali jinak, nez chteji? Za predpokladu, ze vedi co delaji.''
Ja myslim ze keby si dotycny admin pozrel strukturu texmf.cnf potom by
mohol o sebe povedat ze vie co robi :-)

off topic: Ma vyznam podpisovat spravu (pridavat vtipne myslienky) do listu?

K.C