^^I na vystupu

Petr Sojka sojka at informatics.muni.cz
Wed Mar 10 22:16:32 CET 2004

On Tue, Mar 09, 2004 at 06:03:30PM +0100, Petr Mandys wrote:
> Asi na tom neco bude, protoze stejny kod na MiKTeXu funguje bez problemu.
>
> Svuj problem jsem vyresil tak, ze jsem udelal klon cp1250cs.tcx a pridal
> jsem do neho radek
>
> 0x09 0x09 % tabulator
>
> a vse funguje.

Jak jsem psal v predchozim emailu, problem jiz reportoval Hans Hagen,
takze to neni treba, jen pri testovani TL2004 http://ttug.org/texlive/Images/
overit, zda/jak to bylo opravene.

staci do distribuce csplainu pridat vhodne .tcx soubory mapujici i tabulator
(ci dalsi ASCII znaky, vetsinou nazyvane "netisknutelne").

--ps