csplain na TeXlive 2003 neni csplain

Marcel Svitalský marcel.svitalsky at centrum.cz
Wed Mar 10 19:09:38 CET 2004

Ondrej Koala Vacha wrote:

> A kdo nahodou cmr/csr nepouziva a pouziva jine (normalni?) fonty jako
> Times ma smulu a je mu to jedno, protoze prenositelnosti
> stejne nedosahne.
>
> Aby opravdu padalo porad totez dvi, musi byt stejne fonty a deleni.
> Jestlize se omezime na jedno deleni a jediny fonty, pak ano.
> Ale neni to zadna univerzalni prenositelnost.
>
> --
> Ondrej Koala Vacha

Tak nevím, jestli se jen stavíte nechápavým či jím opravdu jste. Jde o
to, že tak, jako plain _MÁ_ dávat _VŽDY_ _STEJNÉ_ výsledky s cmr, tak
totéž se očekává od csplainu a csr fontů (a je to i p. Olšákem
deklarováno). Tudíž pokud se tak nějaká distribuce nechová, jednoduše to
_NENÍ_ csplain.

Marcel Svitalský