csplain na TeXlive 2003 neni csplain

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Wed Mar 10 10:52:25 CET 2004

On Wed, Mar 10, 2004 at 10:32:12AM +0100, Ondrej Koala Vacha wrote:

> Chapu, ale pokud locales ted jsou a pouzivaji se, tak mi neprijde
> zvlastni, ze s ceskymi dostanu cesky text a s POSIX tentyz text zapsany v
> 7 bitech.

Vam to neprijde zvlastni, protoze zijete na platforme, kde
se locales pouzivaji. Ale kdyz prijdu na Linux se svym
zdrojakem a s presvedcenim, ze TeX je prece vsude stejny,
netuse, ze se nekdo rozhodl podridit jeho chovani nejakym
locales, budu se divit...

Vystup TeXu neni [IMHO] uzivatelksym interfacem a ani proto
duvod ho lokalizovat; prestavujte si TeX jako program, ktery
neco pocita (coz tak vicemene je), a vy dostavate
v zavislosti na locales ruzne vysledky.

Yeti

--
Do not use tab characters. Their effect is not predictable.