csplain na TeXlive 2003 neni csplain

Petr Olsak petr at olsak.net
Wed Mar 10 10:22:29 CET 2004

On Wed, 10 Mar 2004, Ondrej Koala Vacha wrote:

> Priznam se, ze to neni az tak muj problem, nebot tcx tabulky nepouzivam,
> ale obecne mi zavislost na locales pripada jako krok spravnym, nebo aspon
> obvyklym smerem. Obvykly
> proto, ze takto se dnes chova rada programu. Pokud tedy csplain je s ceskymi
> locales cesky a s POSIX ne, prijde mi to normalni/obvykle.

Promin, ale ja skutecne nechci, aby:

\newwrite\fout \immediate\openout\fout=out.tex
\immediate\write\fout{český text}
\immediate\closeout\fout
\catcode`\^=12
\input out
\end

se chovalo na (dokonce) stejnych systemech s ruznym nastavenim locales
ruzne. Pokud jsem spravne pochopil Knutha, tak ten to taky nechtel.

Zdravim

Petr Olsak