^^I na vystupu

Petr Olsak petr at olsak.net
Tue Mar 9 17:37:30 CET 2004

On Tue, 9 Mar 2004, Petr Mandys wrote:

> Zdravim,
>
> cim muze byt zpusobeno to, ze kdyz zavolam preklad TeXoveho souboru na
> TeXlive distribuci bez udani -translate-file=cp1250cs tak se do pomocneho
> souboru zapisuji ^^I jako tabelatory (tedy spravne) a kdyz pridam
> -translate-file=cp1250cs tak jdou na vystup jako ^^I?
>
> Diky

Vas dotaz me probudil ze zimniho spanku, nebot teprve nyni jsem zjistil
(na sve linuxove implementaci TeXlive), ze tato distribuce nesplnuje test
cstrip. Takze ve svem dusledku to, co tato distribuce nazyva csplain neni
csplainem!

Budu asi muset sestavit bug report. :-(

V minulych letech to bylo tak, ze pokud tcx tabulka obsahovala konverzni
radek (trebaze jedna ku jedne), znak, ktereho se ten radek tykal, prestal
byt vypisovan pomoci ^^ab a zacal byt vypisovan nativne. Bohuzel, tato
vlastnost TCX tabulek nebyla nikde dokumentovana a zda se, ze hosi, kteri
to programuji, tuto vlastnost odstranili. Zatim jsem se nedival do
zdrojovych kodu TeXku, ktery je v TeXlive distribuovan, ale mam ty
nejhorsi obavy, ze to nepujde opravit jinak, nez rekompilaci TeXu ci
TeXku. (Tak ten program ti hosi jmenuji, aby nemeli problem s licenci
TeXu.) Pritom hosi uz rok a pul otaleji s implementaci encTeXu. Kdyby tam
byl, meli bychom po starostech.

Muze se na to jeste nekdo nezavisle podivat, abychom meli pred
bug-reportem jistotu?

Zatim se mi zda, ze to, co TeXlive nazyva csplain, neni csplainem, coz je
ta nejhorsi varianta, jaka mohla nastat.

Zdravim

Petr Olsak