Proc \pageinsert nefunguje v makrech?

Matous Jan Fialka fialka.tex at seznam.cz
Sat Mar 6 18:30:00 CET 2004

On 06/03/04 16:34 +0100 or thereabouts, David Necas (Yeti) wrote:

> Mame stejny TeX? ;-)

Pravdepodobne ano :) Pouzivam nejnovejsi TeXLive :)

Je to moc divne a vubec to nechapu, z nejakeho zahadneho duvodu mi to zacalo
najednou fungovat, ale mezitim jsem vymazal .dvi soubory, takze mozna nebyla
chyba v TeXu, ale mezi klavesnici a zidli ;) Ted uz to proste najednou
funguje a ja si opravdu nedokazi vysvetlit, proc mi to jeste pred chvili
nefungovalo. Precetl jsem si Vas e-mail, nic jsem neudelal a soubor znova
zpracoval TeXem a najednou to funguje :) Stane se... Mozna mam chybu ve
scriptu, kterym spoustim csplain a spol.

Dekuji moc za ochotu problem vyresit,

S uctou,

--
Matouš Jan Fialka aka Variable computing Prague
Private E-Mail:     matous_jan.fialka at seznam.cz
Home Page: http://burdazd.sh.cvut.cz/~socrates/
Linux User Number: 308523 Peace, TeX, GNU/Linux