latex2rtf

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Tue Mar 2 07:41:35 CET 2004

Dobry den,

On Mon, 1 Mar 2004, Zdenek Wagner wrote:

> Mam, bohuzel jen ty nejhorsi. S cestinou se mi to nikdy nepovedlo.

Uz ta myslienka, ze sa ma prekodovat z LaTeXu do RTF (do WORDu) je jedna z
najhorsich pre nas TeXistov. Ja som si pomohol s cestinou/slovencinou tak,
ze som si pozrel RTF vystup "svojho" WORDu. Ked do vysledneho suboru dam
ten "prolog" co vyprodukuje a znaky s diakritikou prekodujem tak, ako to
sam WORD koduje do RTF, tak nie je problem.

Mam asi 500 riadkovu tabulku na vymenu LaTeXoveho kodu na RTF kod. Tuto
tabulku pouzije maly programek na prekodovanie LaTeX->RTF (fonty,
diakritika a jednoducha matematika sa prekoduje OK).

V archive tejto konferencie najdete o LaTeX->RTF celkom rozsiahly pokec.

Zdravi
Ladislav Bitto