Kterak pridat novy font?

Matous Jan Fialka fialka.tex at seznam.cz
Fri Mar 12 18:48:42 CET 2004

Dobry den vespolek,

po precteni nekolika how-to i clanku v bulletinu CSTugu
(bul964, str. 250 a nasl.) se mi stejne nepodarilo dostat do TeXu novy font
(resp. jeden ano, a to LidoSTF). Pripoustim timto, ze se v problematice
fontu opravdu neorientuji (s TeXem jsem ostatne zacal teprve pred nedavnem a
problematika fontu je pro mne vubec spanelska vesnice...)

Rekneme (hypoteticky), ze bych chtel v TeXu pouzivat tento font (nerikam, ze
chci pouzivat zrovna tento, ale vyplivl mi to google jako jeden z prvnich
odkazu na fonty zadarmo).

Font Pushkin simulujici pismo Puskina k nalezeni na nasledujici i-adrese
http://www.paratype.com/news/pushkin.html

Mohl by mi nekdo prosim popsat, ja by on sam takovy font dostal do TeXu, aby
se dal v TeXu a dvips pouzit?

Dekuji mnohokrat za radu,

PS: Pouzivam TeXLive2003

--
Matouš Jan Fialka aka Variable computing Prague
Private E-Mail:     matous_jan.fialka at seznam.cz
Home Page: http://burdazd.sh.cvut.cz/~socrates/
Linux User Number: 308523 Peace, TeX, GNU/Linux