vodoznak

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Mon Jun 21 09:01:53 CEST 2004

Tak jsem to co jsem pred chvili vymyslel taky vyzkousel.
Chtelo to dve drobne opravy, tohle uz opravdu funguje:

\input epsf.tex
\input rotate.tex
\newbox \vodoznak
\epsfysize=210mm
\setbox\vodoznak\hbox{\epsfbox{czk_usd.eps}}

\vbox to0pt{
\vskip-1in
\vskip-\voffset \vskip-\topskip
\hbox to 0pt{\hskip-1truein \hskip-\hoffset
\rotl\vodoznak
\hss}\vss}

EPS lze krome nejakych nastroju typu PSTOPS otocit i
"rucne". Staci pridat na zacatek vykonnych prikazu
90 rotate
a patricne zmenit BoundingBox.

S pozdravem,

        Lubos Kloc