teror ze strany "open" licenci

bugtraq at centrum.cz bugtraq at centrum.cz
Wed Jun 2 10:33:02 CEST 2004

> Takze  pokud si  koupim tu  komercni verzi. Upravim  a zdrojaky  nikomu
> nedam  (coz  je   to  co  ta  komercni  varianta   umoznuje)  tak  jsem
> kompatibilni s GPL?

MySQL existuje ve vice formach. Driv byla nabizena pro volne uziti pod
nejakou open-source licenci a pro komercni pouziti pod jinou, za kterou
musel clovek platit nemalou castku. Ted je sirena pod GNU GPL a neni
tedy treba nic kupovat ani pro komercni vyuziti.

Existuji ale dalsi, nejakym zpusobem rozsirene, varianty MySQL, ktere
nejsou sirene pod GNU GPL a je nutne za ne zaplatit. Jaka licence je
tam a co vsechno (ne)umoznuje, to ja netusim...

Kazdopadne se radeji podivejte na http://www.mysql.com/, abych tady
nekecal... :-)

--
Martin Kysela