teror ze strany "open" licenci

Libor Chocholaty chocholaty at cncz.cz
Tue Jun 1 14:16:08 CEST 2004

bugtraq at centrum.cz wrote:

> K software muzete dat vice licenci. Ale GNU GPL muzete v takovem
> pripade pouzit pouze tehdy, kdyz je s ostatnimi licencemi
> kompatibilni. Neni tedy mozne udelat to, ze omezite pouziti aplik

Ja to slovo reknu, pripomina mi to dobrovolnej komunismus a rakovinu.
Vsichni vsechnem vsechno dame a budeme to mit dohromady. Nehodnotim, zda
je to dobre, ci spatne, myslim si, ze to tak proste je. Je to dan
situaci, ve ktere GNU GPL vznikla a mire nasranosti jejiho autora na
arogantni pristup vyrobce closed sw. Takze ji tu mame a musime se naucit
s ni zit.

Libor