Dotaz -- vystup do souboru LaTeX a zabraneni expanze...

Stepan Kasal kasal at ucw.cz
Thu Jun 24 10:53:52 CEST 2004

"Robert Marik" <marik at mendelu.cz>:
> Dobry den, vzhledem k tomu, ze nikdo neodpovedel, zkusim jeden vystrel
> naslepo: nestacilo by tam pridat skupinu? Tj. neco jako:
>
>  \newcommand{\writeout}[1]{{\let\vec=\relax \write\soubor{ #1
>  \noexpand\dotfill\thepage \noexpand\\[1pt]}}}
>
>  \newcommand{\iii}[1]{\item {#1}\writeout{#1}}
>
> A kdyz to nepomuze, tak
> a] zkuste jeste pred \write pridat "\immediate" (ale nemusely by po tomto
> zasahu byt spravne ty cisla z \thepage) , nebo
> b] to prirazeni na relax udelat jenom lokalne ve vystupni rutine, neco
> takoveho je myslim popsano v TBN pro plain, ktery ma ale podstatne
> [...]

presne jste vystihl, proc to "nepomuze". Expanze se provadi az ve vystupni
rutine, kdy jiz \let\vec=\relax neucinkuje.

Obmena a] opravdu zpusobi chyby v cislech stranek.

Obmena b] narazi na problem, jak to spravne zaclenit do LaTeXove vystupni
rutiny.

Uvazoval jsem podobne jako vy, ale protoze jsem rychle neprisel na zadne
reseni, ktere by slo strucne vysvetlit, neozval jsem se. Ostatni zrejme
uvazovali podobne.

Stepan Kasal