obecna pravidla sazby

Tom Z. Meinlschmidt tomas at meinlschmidt.org
Thu Jun 10 22:37:32 CEST 2004

Dobry den,

zabyvam se tvorbou knihovny pro PHP na vytvareni PDF souboru. Nastudoval jsem,
a vcelku rozumim formatu PDF jako takovemu, lec marne patram po jakychkoli
dokumentech ohledne sazby jako takove. Tzn. jak na radkovani, jak s kerningy,
ligatury (AFM metriky take uz mam nastudovane), jak pocitat odstavce atd...
proste takove neprilis obecne, spis platna pravidla nebo postupy.

TeXBook od Knutha mam.

Dekuji za kazdy odkaz nebo nakopnuti

t. meinlschmidt

Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCT, MCP, MCP+I, MCSE, NetApp Filer & NetCache
gPG fp: CB78 76D9 210F 256A ADF4 0B02 BECA D462 66AB 6F56 / $ID: 66AB6F56
    !K w(---) !O !M V PS+ PE Y+ PGP++ t+@ !5 X? R tv b+ !DI D+ G e>+++