minitex on Win XP

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Wed Jul 21 08:34:10 CEST 2004

> - tak sa mi zda ze sa s tym neoplati trapit. Skusal som to preto ze na Win98SE
> sa mi to myslim bez problemov podarilo, tak som dufal. Mne sa zasa zda
> cudne ze vam nejde minitex na Win98. A mam k dispozicii instalacne subory
> minitex, nezaberaju vela, ale TeXlive a pod. pre win. nemam. Ale rad
> by som ho ziskal a skusil.
> CO treba k tomu urobit? Clen CSTug uz som, hoci to dost dlho trvalo.
>
> PS. asi budem mat teraz malo casu na pripadne reakcie, odpovede.
>
> Este raz vdaka, prajem vela zdaru
> P.Kucerak

Myslim, ze jak mikTeX tak fpTeX (to je prakticky totez co je na
TeXlive) lze stahnout ze CTANu, treba tady:
<http://www.cstug.cz>.

Pokud Vam ale pripojeni nedovoluje stahovat vetsi baliky dat,
tak zkuste najit ve svem okoli nejakeho clena CSTugu,
jiste Vam CD TeXlive rad pujci. Nevim, kdy bude k dispozici
letosni verze TeXlive, ale odhaduji, ze to bude az koncem
roku. Jako clen CSTugu byste mel ta CD dostat zdarma.

S pranim mnoha uspechu,

Lubos Kloc