Vyroba rejstriku

Vlastimil Ott latex at e-ott.info
Tue Jul 20 18:26:51 CEST 2004

Rudolf Ulc napsal/a dne 19.07.2004 16:39:

> Já jo - tohle napíšu jen jednou a program to doplní do zdrojového
> souboru pro daný výraz třeba 50 x a o to mě šlo

Mě zmíněný problém napadl taky a řešil bych to prostě (asi) sedem ve
více průbězích pro jeden tvar (tvarové varianty). Ta práce, kde jsem to
chtěl dělat, ale nebyla moje, tak jsem se neodvážil. Ono totiž, jak tady
zaznělo, záleží na váze výrazu v textu - a potom

> ... se to musí ještě projít ručně.

Tak se mi to nevyplatilo a dělal jsem to ručně (a strašně dlouho mi
trvalo, než jsem pochopil fungování makeindexu s plainem, ale to je jiná
story...:-D).

--vo

--

Vlastimil Ott