epsf obrazky jako HERE dokumenty

Milan Vancura milan at ucw.cz
Tue Jul 20 09:41:26 CEST 2004

> dvips cte z dvi, tedy kod, ktery ma zpracovat, dejte do .dvi
> pomoci \special{ps:     }

To presne delam v tom kodu, co jsem posilal - tedy ne uplne presne, ja tam
pouzil \special{" } Jaky je mezi tim rozdil nevi snad ani cert. Rozhodne tedy
ne ja po precteni dvips manualu. Ten je uplne priserny. Uvidime, pockam na
pateho prosince a zeptam se toho certa :-)

Problem je v tom, ze jsem se pripravil timto o featuru %*Font: a rad bych
TeXovske fonty v te grafice pouzival, dale nevim, jak presne se to vkladani eps
od \special lisi. Pri vkladani eps se vlozi @beginspecial a @setspecial, ktere
provadeji ruzne transformace - a pri primem vlozeni nic takoveho nedavam a
presto je vysledek vizualne stejny!

Z manualu se doctu akorat, ze na pouziti TeXovskych foontu se mam podivat do
vystupu MetaPostu a o @{begin,set,end}special se nedoctu vubec nic. Proto jsem
se ptal, jestli s tim nekdo mate zkusenosti.

Milan Vancura