Vyroba rejstriku

Rudolf Ulc Rudolf.Ulc at mu-st.cz
Mon Jul 19 11:41:56 CEST 2004

>>> kozisek at fzu.cz 07/19 11:10 dop. >>>
>Dobrý den,

>zkuste balík index. Více např. na:
>http://www.root.cz/clanek/1706

>Zdeněk Kožíšek

Děkuji za odpověď, ale já se ptal něco jiného.

Mě se jednalo o to, že pro tvorbu rejstříkových položek se musí do souboru ručně
vkládat \index{položka rejstříku}, které se pak zpracovávají. A to je u několika set
stránkové knihy problém - je to pracné např. všude za výskyt slova Praha, Praze,
Prahou, atd. připsat \index{Praha}.

S pozdravem

Rudolf Ulč