caption* a vlastní rozměry stránky

Jaromír Kuben kuben at scova.vabo.cz
Thu Jul 15 08:33:46 CEST 2004

simkot at SEZNAM.CZ napsal(a):

>dobrý den, prosím, jak zruším v Latexu číslování obrázků? Potřebuji ale pod
>obrázkem ponechat popisek. Zkoušela jsem caption*, ale to nezabralo. Taky

Napr. predefinovanim prikazu \@makecaption. Treba

\makeatletter
\long\def\@makecaption#1#2{%
  \vskip\abovecaptionskip
  \sbox\@tempboxa{#2}%    bylo\sbox\@tempboxa{#1: #2}%
  \ifdim \wd\@tempboxa >\hsize
    #2\par % bylo #1: #2\par
  \else
    \global \@minipagefalse
    \hb at xt@\hsize{\hfil\box\@tempboxa\hfil}%
  \fi
  \vskip\belowcaptionskip}
\makeatother

by melo stacit. Urcite existuji i nejake styly, kde to lze nastavit.

>bych si potřebovala nastavit vlastní rozměry stránky, ale nenašla jsem k

Musite zmenit rozmery \textwidth, \textheight popr. nektere dalsi.
Najdete to v kazde ucebnici
LaTeXu. Doporucuji Rybicka: LaTeX pro zacatecniky (je jen v tistene
podobe). Tam se takove
zakladni veci dozvite.
I na to existuji nejake styly, ale je to zbytecne.

>tomu nic. V archivu konference jsem tyto dva problémy taky nenašla. Díky moc
>za jakoukoliv radu.

Urcite se to tam vyskytuje, jen vedet, pod cim hledat.
Zdravi
                   Jaromir Kuben