Jaky styl (was: epsf obrazky jako HERE dokumenty)

David Tesar davidt at ucw.cz
Mon Jul 19 16:46:16 CEST 2004

> resim nasledujici problem: vyrobil jsem sadu PS maker pro tvorbu Square dance
> diagramu, bezvadne funguji pri vkladani pomoci epsf.tex, ale ja bych jeste

Dobry den vsem.

Nejprve na zacatku chci Milanovi podekovat, protoze podobna sada je
potreba jak sul.

Odpoved na otazku neznam, spise bych se rad zamyslel, jestli je tohle ta
spravna cesta. Ja vim, ze zatim nic jineho neni a lepsi neco, nez nic. Ale
preci jen tato makra by mela mit moznost pouzivat i sirsi verejnost, ktera
muze ovladat LaTeX, ale uz ne TeX. A jak sam Milan psal, v prirucce bude
obrazku hodne, takze pocitat ke kazdemu umisteni asi nebude to prave
orechove.

Nebylo by lepsi vytvorit neco tak robustniho, jako jsou PSTricks? Pouzivam
je velmi casto a velmi ocenuji, ze pro dosazeni velke zmeny staci ve
zdrojaku zmenit jeden parametr. Tady se vylozene nabizi mit parametr na
pohlavi a smer pohledu.

Muj prispevek berte prosim jako zamysleni. Pisu ho bez znalosti toho, nad
cim uz se Milan musel zamyslet a mozna upozornuju na slepou cestu.

Nicmene tema je: ma-li se sazet prirucka a vi se, ze pomucka na sazeni se
rozsiri po svete a budou ji potencialne pouzivat i jini lide nez autor,
nevyplati se udelat tu pomucku (styl, makra, cokoliv) robustni a snadno
pouzitelnou?

David Tesar