epsf obrazky jako HERE dokumenty

Milan Vancura milan at ucw.cz
Mon Jul 19 16:02:12 CEST 2004

Dobry den,

resim nasledujici problem: vyrobil jsem sadu PS maker pro tvorbu Square dance
diagramu, bezvadne funguji pri vkladani pomoci epsf.tex, ale ja bych jeste
chtel, aby jejich obsah mohl uzivatel psat primo do TeXoveho zdrojaku. Pri
sazbe knihy - manualu s nekolika stovkami diagramu je velmi neprakticke i
pomale udrzovat tolik .eps souboru. Nevedel byste prosim nekdo, jak sikovne
donutit dvips, aby eps nacetl z dalsiho parametru makra misto z dalsiho
souboru?

Ja jsem zatim odladil alfa-kod uvedeny na konci mailu. ten vyuziva
predefinovani \epsfspecial.

To spravne vytvori grafiku presne jako pri vlozeni puvodniho eps souboru, ale
pripravil jsem se o vsechny vymozenosti dvips, zejmena pouziti TeXovskych fontu
nezavisle na tom, jestli jsou Type1 nebo bitmapove a jestli jsem znaky
vyskytujici se v diagramu pouzil i v textu nebo ne.

Dekuji za pomoc,

Milan Vancura

\input epsf
\special{header=sdhead.ps}

první -- klasický -- způsob:

text před
\epsfbox[9 12 44 20]{test4.eps}
text za

druhý způsob:

\bgroup
\def\epsfspecial#1{%
\def\body{#1}%
\vbox to 0pt{\vskip\epsflly\pspoints\hbox to 0pt{\hskip -\epsfllx\pspoints
%
% cast obsahu eps souboru je stale stejna, uzivatel zadava jen "data"
%
\special{" sdia_ProcSet begin 15 15 t 23 23 scale 6 i 0 r newpath
\body
end
}\hss}\vss}}%

text před