Konverzia ps to pdf

Erik Bartoš bartos at thsun1.jinr.ru
Fri Jul 16 06:41:49 CEST 2004

Dobry den,

potreboval by som vyriesit nasledovny problem. Mam v MetaPoste
vygenerovany farebny obrazok. Zistit BoundingBoxy by som vedel. Chcel by
som ho teraz ale skonvertovat na pdf subor, tak aby rozmery vysledneho
pdf-ka mali rozmery obrazku. T.j. aby sa odrezala nepotrebna (biela) cast
stranky. Moja otazka znie: Da sa to dosiahnut pomocou konvertora ps2pdf
priamo? Alebo treba pouzit nejaku obkluku, vlozit ps (eps) do texovskeho
suboru, tam zmenit rozmery stranky a pouzit pdftex (pdflatex)? Ci existuje
este nejaky iny  sposob?

Dalej by ma zaujimalo ci sa da (a ako) uz priamo v MetaPoste nastavit
rozmer vyslednej stranky ps suboru?

S pozdravom,
			Erik Bartos