PDF

Milan Vancura milan at ucw.cz
Sat Jan 17 16:07:55 CET 2004

> Pri zobrazeni na obrazovku a pri tisku na NEPOSTSCRIPTOVOU tiskarnu
> musi Acrobat stranky vyrastrovat a na to potrebuje fonty. Kdyz je nema,
> pouzije nahradu.
> Pri tisku na POSTRSCRIPTOVOU tiskarnu ale Acrobat nic nerastruje

Omlouvam se za primichani do OT debaty, ale tohle mi vrta hlavou. Nevim jak je
to na jinych OS, ale v UN*Xech Acrobat (Reader) tiskne vzdy PostScript - v
dialogu pro tisk mu musite zadat tzv. "prikaz pro tisk" - ocekava se, ze ten
prikaz si vezme PS a co s nim dal provede, to neni starost Acrobat Readeru.
Takze pokud tomu dobre rozumim, tak se mi tu nepovede nasimulovat
nepostscriptovou tiskarnu. Nebo ano a ja neco nepochopil?

Milan Vancura