Jak funguje \csname?

Helena Vildova xvildova at informatics.muni.cz
Thu Jan 15 01:04:01 CET 2004

David Necas (Yeti) wrote:

> Konstrukce \csname...\endcsname se sice pomerne casto
> pouziva jako pomocne makro pri definicich, ale sama o sobe
> nic nedefinuje (pominu-li mirne obskurni situaci kdy se
> samotnym pouzitim definuje nedefinovana sekvence na \relax).
> Napr.
>
> \csname bla\endcsname
>
> znamena presne totez co
>
> \bla
>
> tj. text mezi \csname a \endcsname se stane kontrolni
> sekvenci. Ale nic se nedefinuje, proste je to jako bych na
> to misto napsal \bla namisto \csname bla\endcsname, jenom to
> [...]

Dekuji za odpovedi, pomohly mi urcit, cim muj problem neni zpusoben. A
podle moudra Sherlocka Holmese uz vim, ze "zbavime-li se vseho, co neni
pravda, pak to, co nam zustane, jakkoliv se to zda nepravdepodobne, je
nevyhnutelne pravdive". (Nebo to byl Hercule Pirot? :-) )

Preji dobrou noc,

			Helena Vildova