PDF

Anton Surda Anton.Surda at savba.sk
Mon Jan 12 10:13:46 CET 2004

Dobry den,

podival som sa na jeden z tych obrazkov vytvorenych v CorelDraw8 a
exportovanych do EPS v CorelDraw9.
Jedna sa o niekolko uzavrenych kriviek vyplnenych standartnou vyplnou
popocou opakujuceho sa  krizika (X). V coreli je tento krizik urcite
vektorovy. Subor ma velkost 37 kB. Pri transformacii do EPS sa z neznamych
dovodov zmeni na bitmapovy   a opakuje sa viackrat, zrejme vzdy raz pre
kazdy objekt. Dalsie jeho opakovania pri vyplnani kriviek su asi zabezpecene
nejakym cyklom. Velkost EPS suboru je potom 370 kB s nekomprimovanymi
bitovymi mapami.. Zda sa ze PDF ziadny cyklus nepozna, lebo PDF subor po
distilacii ma 4500 kB pricom bitove mapy su komprimovane.. Zrejme bitmapove
kriziky sa tam opakuju do aleluja, co nevrha dobre svetlo na PDF format. Je
to pravda vzdy, alebo je to len nesikovnostou Adobe Distillera 3?

Homogenne vyplne v odtienoch sedej zostavaju vektorove.

Zdravi
Anton Surda