Hypertextov} odkaz

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Fri Jan 9 09:45:10 CET 2004

On Fri, 9 Jan 2004, Karel Polak wrote:

>     Od: Jan Zahradnmk <xzahra09 at stud.fit.vutbr.cz>
>    Dne: pá,  9. ledna 2004 ( 8:34)
>
> Dobry den,

> Pro tyto ucely vyuzivam balicek hyperref a dokument prekladam
> pdfcslatexem.

Pokud z nejakych duvodu nemuzete/nechcete pouzit pdf*tex, stahnete si muj
pdfhdr.zip z http://icebearsoft.euweb.cz/tex/ Je tam i odkaz na Zpravodaj,
kde je podrobny popis toho baliku. Na prevod PS->PDF potrebujete bud
komercni Acrobat Distiller nebo ghostscript (nejradsi verze 6 nebo vyssi).
Podporu ceske a slovenske diakritiky dodelam do bookmarku, az bude
podporovana ve vsech operacnich systemech a bude tedy skutecne portable.

> S pozdravem
>
>   Karel Polak

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz