info o bookmarkoch

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Thu Jan 8 15:45:39 CET 2004

> Vratnik wrote:
>
>No to asi nie.. napr. Adobe Acrobat 5.0 CE, staci si dat napovedu a v
>nej su bookmarky pekne cesky.... ja som prisiel na jednu cestu ale
>velmi zlu... v acrobatovi sa daju bookmarky premenovat a potom to pdf
>ulozit ale ja by som radsej nej normlanejsiu cestu...

Viz odpoved pana Wagnera: jde to pomoci Unicode v novejsich verzich PDF,
ovsem za cenu zpetne nekompatibility. Ty novejsi verze PDF
uz totiz nejsou tak uplne "portable".

Zkuste si v Googlu zadat "hyperref bookmarks unicode" a urcite nejaky
tip, jak dostat Unicode do zalozek najdete.  Nadejny by mohl byt treba
tenhle odkaz <www.tug.org/applications/hyperref/ftp/doc/slides.pdf>, ale
nemam
bohuzel dost casu se tim probirat.

        Preji hodne uspechu,