PDF

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Thu Jan 8 15:19:33 CET 2004

Jak jsem psal, s Distillerem nemam zkusenosti. Spis bych ale
povazoval za pravdepodobnejsi tu expanzi komprimovanych bitmap.
Vektorovy obrazek jen malokdy vyjde na megabajty, i kdyz neni nijak
optimalizovan. Bohuzel mnoho lidi porad jeste nerozlisuje mezi
bitmapovymi a vektorovymi obrazky.

         S pratelskym pozdravem,

                              Lubos Kloc