zalomenie textu bez medzier

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Mon Jan 5 14:45:08 CET 2004

On Mon, Jan 05, 2004 at 02:25:51PM +0100, Zdenek Wagner wrote:

> Snad by zabralo neco jako \uppercase\expandafter{\cosi}

S \expandafterem jsem se nablbnul dost, nez mi doslo, jak se
veci maji. Kdyz udelam \let\a=a, tak v tu chvili \a je
neexpandovatelna ridici sekvence s vyznamem ,the letter a`,
tj. povel hlavniho procesoru pro sazbu znaku ,a`. Ciste
expand procesorem z nej to ,a` uz nedostanete.

Ale maker stejne polovina nefunguje ani v tom, co jsem
poslal ja (podle toho, co vam vyhovuje vic, aby nefungovalo ;-)
to lze ovlivnit explicitnim expadnovanim argumentu),
takze ono je to asi jedno, az na to, ze je to zajimavy
problem.

Yeti

--
Do not use tab characters. Their effect is not predictable.