zalomenie textu bez medzier

David Necas (Yeti) yeti at physics.muni.cz
Mon Jan 5 13:32:19 CET 2004

On Mon, Jan 05, 2004 at 12:59:57PM +0100, Anton Surda wrote:
> V TeXu je skoro vsetko jednoduche
>
> \def\a#1#2 {\ifx\end#1\let\a=\relax\else\uppercase{#1}{#2}\fi\a}
> \def\b#1{\a#1\end\end }
>
> \b{toto je tahak}
>

> Toto funguje na hladkom texte. Pri zmene fontu, makrach a pod. by to bolo
> treba vylepsit.

Nj, ale umite to vylepsit, aby fungovala makra a spol. (jako
napr. v mem reseni (no, asi bych mel napsat olsakove, myslim
ze ten posutp je puvodne z TBN) a pritom jste neprisel
o \uppercase?

Bud musite vyresit rozebrani textu bez \let (a \futurelet),
coz je trochu problem. Nebo je pouzijete, ale pak mate
kontrolni sekvenci \letnutou na nejaky znak (tj.
neexpandovatelnou) a potrebujete od ni uppercase -- na tom
jsem vicemene ztroskotal, tedy az na obskurni napady typu
(a) pouzit \meaning a z nej vzit posledni znak, kdyz vim, ze
bude vypadat ,the character X` (cele to ma navic kategorii
11, cimz se to reseni jeste mirne zobskurni)
(b) emulovat \uppercase gigantickym \ifem...
a tak.

Asi mi neco uniklo.

Yeti

--
Do not use tab characters. Their effect is not predictable.