korektny EPS

Ladislav Bitto geoflabi at savba.sk
Wed Jan 28 11:25:43 CET 2004

Dobry den,

kolega Sveda pisal nedavno o probleme EPS. Maily som si uz vymazal, ale
adresu vystaveneho suboru som si zapisal. Pred chvilkou som si ho stiahol
a na prvy sup som z neho (bol to PS subor) tiez nevedel vyrobit korektny
EPS subor (ktory mi prejde cez TeX -> DVIPS a GV ukaze). Na druhy alebo
treti pokus sa to podarilo oklukou. PS->PDF otvorit PDF v GS a vyrobit z
neho PS cez pswrite (od GS 7 a vyssie uz vyrobi dobry PS - 5ka zlikviduje
ciarkovane ciary na tomto obrazku). Nacitat ho do TeXu a po DVIPS z neho v
GS vyrobit EPS. Je to poriadna okluka, ale furt rychlejsie hladat pricinu.

Zdravi
Ladislav Bitto