Re: PDF

kloc at ipm.cz kloc at ipm.cz
Sat Jan 17 15:36:52 CET 2004

> Dekuji moc za vsechny odpovedi.
>
> Prakticky problem jsem vyresil, ale zbyva
> mi nekoli teoretickych otazek:

> Ale neni mi jasne, proc to dela problemy pri tisku. Pokud je Acrobat
> schopen
> pouzit nejakou nahradu pri zobrazeni na obrazovku, proc ji neni schopen
> pouzit i pri tisku?
>
> s pozdravem

Pri zobrazeni na obrazovku a pri tisku na NEPOSTSCRIPTOVOU tiskarnu
musi Acrobat stranky vyrastrovat a na to potrebuje fonty. Kdyz je nema,
pouzije nahradu.
Pri tisku na POSTRSCRIPTOVOU tiskarnu ale Acrobat nic nerastruje
a fonty nepotrebuje. Proto je taky nenahrazuje. Problem s chybejicim
fontem se presune do RIPu tiskarny a zalezi na konkretni tiskarne, co s
tim udela.

Krome toho urcita verze Acrobatu, tusim ze  5.0.0, mela chybu a v urcitych
pripadech netiskla veci, ktere tisknout mela. Resili jsme to zde pred
casem dost podrobne, urcite byste to nasel v archivu.

S pranim pekneho dne,

                                  Lubos Kloc