DELSI: csplain a dynamicky meneny soubor (obsah, rejstriky apod.)

Vlastimil Ott latex at e-ott.info
Sat Jan 10 19:49:42 CET 2004

Dobry den,

byl bych rad, kdyby mne nekdo poradil jak vyresit tento problemek.
Predesilam, ze jsem si precetl TBN a Eijkhouta, alespon myslim, ze vse
dulezite.
Jedna se o vytvoreni obsahu, nic originalniho. Neni mi pouze zcela
jasne jak zabranit tomu, aby se soubor prepisoval. Zkusim to trochu
reozepsat.

1. Na zacatku (hlavniho) dokumentu deklaruji
\newwrite\toc
\openout\toc=\jobname.toc

2. Deklaruji makra \tocline \subtocline atd., ktera zapisuji do \toc
(prostrednictvim maker z TBN - \edef\act atd.)

3. Deklaruji makro \vytvorTOC, ktere provede \input\jobname.toc

4. Soubor \jobname.toc obsahuje zapsana makra. Na miste v dokumentu,
kde by mel byt obsah, nic neni. To chapu.

Presunu-li \openout do makra \vytvorTOC, obsah se vklada, ale pri behu
TeXu nastavaji chyby typu

------------------
! Undefined control sequence.
l.93 \su

?

------------------

To taky chapu. Co uz nechapu je, ze soubor \toc obsahuje kompletni
obsah, ale do dokumentu se vlozi cca 90% (po odklepnuti uvedene
chyby). Zajimave je, ze to VZDY (cca > 30 behu) skonci na stejnem bode
obsahu.

Laborovanim s \immediate jsem nedosahl zadneho pokroku, maximalne
prazdneho obsahu (ale vzdy jsem vedel proc).

Nechci srovnani s LaTeXem, chapu princip, jak je to tam. Zajima me,
jak to resili jini plainiste? Muzete nekdo prosim naznacit, (nejlepe)
schematicky, kdy se soubor cte a zapisuje, pokud neni pouzito
\immediate (zejmena v pripade \openout\toc)?

Byl bych rad - i kdyz je to konvencni dotaz - kdyby zde padaly i
dotazy, ale hlavne odpovedi, tykajici se plainu. Neuveritelne spatne
se hledaji jakekoliv informace; TBN nevzdy staci.

Diky za trpelivost, napady a odpovedi.

--vo

--

Vlastimil Ott