Prosper a podivny posun pri overlays

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Fri Feb 27 11:12:15 CET 2004

Dobry den,
    bohuzel vam asi mnoho mepomuzu. Zkusil jsem prelozit ten vas priklad
a zadny posun mezi strankami jsem nepozoroval.
Pouzity postup: LaTeX -> (dvips -Ppdf) -> ps2pdf
vse na Linuxu, teTeX:
prosper.cls v. 1.5 (2001/07/17)
seminar.cls v. 1.4 (1997/10/13)
PPRframes.sty  1.3 (2001/10/24)

TeX by se mel chovat na vsech platformach stejne. Jedine co me
jeste napada je moznya chyba v tride 'seminar', kterou prosper
pouziva. Jakou mate verzi? Je posunuta cela stranka (vcetne 'frames'),
nebo jen vysazeny material? Pripadne, zmeni se na tom neco
pri pouziti jineho PPR souboru? To jsou asi tak veci, podle kterych
bych se snazil najit pricinu.

Pokud Vam mohu jeste nejak pomoci, napiste.

S pozdravem,

        Lubos Kloc