znova obrazky :-)

Jiri Osoba osoba at jablotron.cz
Wed Feb 25 14:59:17 CET 2004

----- Original Message -----
From: "Zdenek Wagner" <wagner at cesnet.cz>

> Napriklad Distiller to udela, ale nejsem si zcela jist, jak se presne
> chova pdftex pri zmenach \pdfcompresslevel (to by chtelo experta na
> pdftex).

Jsem zde ;-)

JPG se binarne vlozi do PDF a obali trochou smeti (zmena matice, /FlateDecode atd.):
1. \pdfcompresslevel nema vliv na kvalitu/velikost/rychlost
2. JPG se nijak neprekodovava (PDFTeX nesahne na kvalitu ani velikost)
3. Je to rychle

PNG se rozebere na uroven pixelu a znova ulozi do PDF (+ zmena matice, /Indexed /DeviceRGB apod.):
1. Znova se komprimuje podle \pdfcompresslevel (=> vliv na velikost a hlavne na cas zpracovani)
2. Nema vliv na kvalitu (je to bezeztratova komprese)

U obou se neprovadi prekodovani na urovni pixelu pri pripadne zmene velikosti - to si zaridi prohlizec PDF zmenou zobrazovaci matice.

Osoba.