nova verze OFS

Anton Surda Anton.Surda at savba.sk
Wed Feb 25 12:38:45 CET 2004

Chcem sa  podakovat p. Olsakovi za to ako podporuje a udrzuje pri zivote
plainovsku komunitu, o ktoru na rozdiel od LaTexovej, sa nestara asi uz
nikto (nemam prehlad o zahranici, ale nic nove som odtial osobne
nezaznamenal). I ked sa vdaka jeho pocinom   priblizujeme k LaTexistom,
kedze zaciname pouzivat cudzie makra, ktorym uz prilis nerozumieme, ale
zrejme zivot je uz taky. Ja som nakoniec tento trend nastartoval uz pri
epsf.tex, ktory som sa nikdy zvlast nesnazil pochopit.
Staru verziu OFS hojne pouzivam. Na novu, ktoru som si uz  stiahol,
 sa tesim.

Este raz vdaka

Anton Surda