Cislovanie stranok a nazvy sekcii v paticke

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Feb 24 16:12:56 CET 2004

On Tue, 24 Feb 2004, Branislav Ballo wrote:

>   Zdravim.
>
>   Prosim Vas, vie mi niekto poradit, ako dostat cisla stranok a nazvy sekcii do paticky? Mam zapnutu volbu twoside a predtym som pouzival styl headings. Chcem vlastne to iste co poskytuje styl headings, ale v paticke. Pouzil som styl \myheadings, a
>   Dakujem.
>
>   B.

Vytvorte si vlastni styl (soubor s priponou .sty), ktery pak nactete
pomoci \usepackage. Z tridy, kterou pouzivate (*.cls), si zkopirujte
definici makra \ps at headings, ale dejte ji jine jmeno, napr. to zmente na:

\def\ps at mojehlavicka

Pak prohodte \@oddfoot s \@oddhead a \@evenfoot s \@evenhead. Nakonec
pouzijete \pagestyle{mojehlavicka}. Vysledek bude vypadat stejne jako
\pagestyle{headings}, ale informace budou v zapati misto v zahlavi.
dokumentovany kod najdete ve zdrojaku v souboru classes.dtx.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz