znova obrazky :-)

Luboš Kloc kloc at ipm.cz
Tue Feb 24 14:51:32 CET 2004

Zdenek Wagner wrote:
> [...]

Nedalo mne to a jeste jsem se na ty obrazky jednou podival. Jak uz jsem
psal, je sirka toho prvniho 347px/96dpi => 91.8 mm.

U toho druheho mohu pouzit jako meritko ten popisek, ale nevim jakym
a jak velkym fontem byl sazen. Uvazuji nejcasteji pouzivane patkove
fonty. Kdyz si zkusim vysadit
"8: Vytvorenie systemovej premennej - New System V" a zmerim si to
po zacatek toho "V", dostavam:

csr10.............  79.7 mm
csr12.............  93.3 mm
Times Roman 10pt .  73.5 mm
Times Roman 12pt .  88.4 mm

Je to samozrejme meritko jen priblizne, ale lze z toho vyvodit,
ze pokud sazite popisku 12pt fontem, tak TeX dela presne to co chcete
a vklada obrazek v meritku "jedna ku jedne", i kdyz se vam to
pri prohlizeni na obrazovce treba nezda.

S pozdravem,

        Lubos Kloc