Vodotisk+hlavicky na dalsich strankach

Zdenek Wagner wagner at cesnet.cz
Tue Feb 24 14:10:55 CET 2004

On Tue, 24 Feb 2004, Petr Olsak wrote:

> On Mon, 23 Feb 2004, Ing.  Miroslav Saferna wrote:
>
> Pri pohledu na toto reseni se nemohu ubranit dojmu, ze LaTeX je neco
> magickeho a ze nekteri LaTeXovi uzivatele toto tajemno radi udrzuji pod
> poklickou.
>
> Zdravim
>
> Petr Olsak

Ja jsem z puvodniho dotazu ani z odpovedi nepochopil, o co vlastne jde. Co
je to "bezna delka stranky"? Ja znam vysku a sirku. Mam z toho pocit, jako
kdyby uzivatel chtel pouzit LaTeX jinak, nez je napsano v manualu. Trochu
mi to pripada, jako kdyby se uzivatel plainu ptal, proc se mu v konstrukci
\hbox to 5cm{...} po 5cm nezlomi radek... Protoze jsem nechtel hned na
zacatku odpovedet lakonickym RTFM, mlcel jsem a cekal jsem na lepe
formulovany dotaz.

Zdenek Wagner
e-mail: wagner at cesnet.cz